Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Настоятель храму у селі протоіреєрей Василь Щур
Настоятель храму у селі протоіреєрей Василь Щур

У Ківерцівському районі перша парафія захотіла у ПЦУ, але настоятель категорично проти

16:38 02.02.2019
9163

Парафіяльні збори у селі Берестяне відбулися 2 лютого.

За перехід місцевої релігійної Свято-Різдво-Богородичної громади з УПЦ МП у Православну церкву України висловилося 112 обіб з 123 присутніх на голосуванні у сільському клубі. Десятеро висловилося проти, один – утримався. Про це Район.Ківерці повідомили місцеві жителі.

Настоятель храму протоіреєрей Василь Щур виступив категорично проти переходу у ПЦУ і після голосування покинув збори.

Читайте також: Що сталося у Нічогівці: ніхто не бачив розбитого носа, про який заявили у Волинській єпархії

За інформацією Район.Ківерці, триває збір підписів ще у чотирьох селах району.

Читайте також: Сусіди Іваничівщини – перші в Україні повністю позбулися Московського патріархату

Коментарі

олександр

18:39 02.02.2019

Берестянці молодці !

бувший ківерчанин

20:30 02.02.2019

Молодці!!!

Йован

20:34 02.02.2019

Які ці попи московські нахабні. Не встида , ні совісті. Вони вважають себе мудрішими за цілу громаду!!! Хай їдуть місіонерами на безкраю Росєю. Зможуть там проповідувати слово боже чукчам чи чеченців навертати в православну віру!

Володимир Ющик

21:03 02.02.2019

Нехай шурує в свою Росію

Аня

00:50 03.02.2019

Дуже шкода о.Василія

Галина

01:04 03.02.2019

Отець Василій Божої вам допомоги у ці важкі часи. Я вірю,що наша церква була є і буде . І ніхто не зможе її подолати,бо вона єдина канонічна церква . Господь захистить свою церкву і вірних православних християн

Петро

02:53 03.02.2019

Отець Василій не переживайте ми вас підтримуємо бо ні в одному селі чи місті немає такого священника який гідно виконував би свої обов'язки так як ви Бог на нашій правильній і справді релігійній стороні не то що на стороні політичній яка не має жодного відношення до церкви.

Світлана

11:10 03.02.2019

Прочитавши вище написані коментарі , не можу зрозуміти одного - як можна бути такими сліпими, чи скоріш за все зомбованими? Чи можливо, тут віра в гроші ,а не в Бога? Бо як можна пояснити те, як віддано і так ницо захищаєте Російську церкву в Україні! Схаменіться! Невже вам не соромно буде дивитись в очі односельців(які 400 висловились за, і лише групка прибічників проти УПЦ!) і своїх дітей, яких ви відправляєте проливати кров на війні? Чи може для вас уже Путін став Богом? Чи може вже чекаєте, щоб він прийшов і захистив вас? Ви знаєте, все пізнається в порівнянні! Ви знаєте, я вірю в Бога, але з дитинства мені здавалося, що коли я на колінах стояла перед образом вдома і просила, молилася - я була ближча до Нього, ніж коли стояла на службі, де звучала чужа для мене мова, де я відчувала себе овечкою в стаді. І зараз в мене така ж думка! Бо коли я йду до Собору помолитися - а там моя рідна, знайома мені мова! Вам не передати те піднесенння, коли ти розумієш кожне слово в молитві, коли мурашки біжать по тілу, сльози котяться по щоках, де тебе ніколи ніхто не питає з якого ти патріархату прийшла, не відмовляє в причасті і т.д. А ви, о.Василію, на жаль не такий! Я виросла в вашій церкві, я знаю все що там відбувається, я знаю, що отець в церкві - це покликання, а не професія. В нас, на жаль, це не так. І вам, бракує мудрості! Мені не шкода о.Василія, бо якби він, як багато інших отців пішов зі своєю паствою, то не було б цих проблем! А до чого тут політика? Шановці борці та співці Кирила, припиніть маніпулювати людьми, людьми в яких нарешті прокинулась свідомість! І якщо декілька років назад вам вдавалося, розповідаючи страшні історії про розкольників і т.д. втримати людей, то зараз навіть ваші страшилки про прокляття в аж до сьомого коліна чи політика не зможуть налякати людей і робити їх надалі покірними вам овечками! Вірте в Бога! Вірте в Україну! Бо Україна і Бог має бути в серці кожного! Слава Богу! Слава Україні!

видно

13:26 03.02.2019

почекаєм піврокуб.пять церков визнають тоді.вже не актуально.методичка не для цієї області

Поетеса

13:44 03.02.2019

Дай Бог вам того що ви всі просите)

Поетеса

13:44 03.02.2019

Дай Бог вам того що ви всі просите)

Леонід

17:07 03.02.2019

Політична партія Порошенка «ПЦУ».

Сергій

18:18 03.02.2019

Світлано, я повністю з вами згоден. сьодні на службі в Берестянах я тоже побачив різницю між тим як було і як має бути. скільки пришло молодих людей, сімей. а за сплєтні які ви пускаєте по селу Бог вам суддя.

Ірина

18:47 03.02.2019

Дай Боже щоб ходили і далі молоді сім'ї а то навіть на рокові свята на пальцях можна порахувати.проснулись

Василь

19:01 03.02.2019

А де були молоді сім'ї раніше? Чи може ви не вірили в Бога? Хто вам заважав молитися в Храмі.Церква побудувалась не вчора.Якби не прийняли б закон ви і далі сиділи б вдома.Для чого ось ця показуха.

Сергій

19:23 03.02.2019

Василію, вірили в Бога, але йти до храму і не розуміти жодного слова! Йти до храма для галочки, то так і ходили по рокових святах. а ще в останні роки, коли почалася війна, а ви падаєте грудьми за шо? за віру? а прийняли закон, то нарешті українці в своїй державі отримали законне право молитися в храмі рідною мовою, а не бути розкольниками

Андрій

19:39 03.02.2019

Доречі, молилися в храмі збудованому не за кошти батюшки, не за кошти держави, а за кошти громади, силами громади. з хати в хату ходили гроші збирали на храм, а тепер громада - стадо баранів? Поважайте рішення більшості. І якщо ви справді несете до людей Слово Боже, то не гріх займатися такими грязними ділами? А громада має тепер уже законне право на вибір, який вона й зробила.

Юля

19:55 03.02.2019

А в чому проблема? Хто такий батюшка - звичайний найманий працівник, якому платять зарплату. Не задовольняє громаду - звільнили і допобачення - в Польщу на полуницю.

Оксана

20:38 03.02.2019

Юля а хто ти така? Тупорила курка! Батюшка це висвячана людина.Збирай шмоткі і вже вали на полуницю.Як можна на людей які віддали життя церкві щось таке писати

Х

20:41 03.02.2019

Занадто ти замахуєшся, Юля! Не страшно, що заплатиш за такі слова? Який би він не був для тебе, ти не маєш права так його судити. Йому видніше, який вибір приймати і не тобі його судити. Побійсяно трохи Бога. Кожна людина має вибір, за який буде нести відповідальність перед Всевишнім.

Олег

20:41 03.02.2019

Такі патріоти!!!!! То сидіть в селі в Українській Церкві.Як можна їхати в Польщу на роботу.Хочете зрадити громаду.А хто ж в церкву ходити буде?

Юля

20:48 03.02.2019

Оксано! А ви хто такі? Які рядки з Біблії дозволяють вам мене ображати? Я не преходила на особистості, а з економічної точки зору - все що я написала правда.

Х

21:00 03.02.2019

Бог вам суддя. Та не забувайте, що Бог є любов, а ще мир між людьми і толерантність, навіть до того самого батюшки, який 22 роки був всьому селу духовним отцем. Я не Оксана і я за УПЦ, але ми не маємо права так поливатися гряззю, навіть з економічної точки зору.

Тетяна

21:36 03.02.2019

Світлано, ти молодець. Дуже гарний коментар. Я теж за УПЦ. Та нехай тим людям буде суддею Бог. Бо Біблія вчить ,,Не суди і судим не будеш !''Шкода що отець Василій не хоче переходити та це його вибір. Рада, що в тебе такі емоції викликає служіння на українській мові, надіюсь і ми будем розуміти все.

Микола

22:42 03.02.2019

Був я сьогодні в церкві на двох службах і зрозумів що перша служба яку провів отець Василій для мене була кращою хоч і на старословянській мові ніж та служба яка була проведена іншим отцем українською мовою ія зрозумів що вчора на зборах у клубі я зробив велику помилку віддавши голос за церкву українською мовою бо почувши як веде службу священик Тарас то я ще раз зрозумів що то не та віра і не ті почуття які є у МП.

Катерина

23:01 03.02.2019

А чому богослужіння українською мовою бо ми живемо в Україні і тому має бути українська церква і нащо нам та Москва як в нас є своя мова і держава тоді питання чому ціни в УКРАЇНІ рівняються до долара чому не рівняються до того що в нас є тобто до гривні нащо нам той долар в Україні коли є наше українське-гривня,видно влада забула про це,питання чому влада взялася за ту росію що є в церквах але забула про ту росію що є на сході України і там де від її рук гинуть люди хіба від церкви люди гинуть.Навіщо вони взялися її винищувати хай вони краще розглядають питання про підвищення зарплат та пенсій.

Ірина

10:20 04.02.2019

Катерина підтримую.

Тетяна

16:17 04.02.2019

Дуже шкода, що люди плутають віру з фанатичним патріотизмом. Надоїло!!! Церква не російська, це церква Христова, це церква істинна, це церква предків, це церква, де вінчані ваші діти, де хрещені ви і ваші діти та внуки, де відспівували ваших рідних і близьких людей. Як швидко продають Христа, прикриваючись любов'юдо України. Шкода!!!!!! Щиро шкода!!!!!

Тетяна

16:17 04.02.2019

Дуже шкода, що люди плутають віру з фанатичним патріотизмом. Надоїло!!! Церква не російська, це церква Христова, це церква істинна, це церква предків, це церква, де вінчані ваші діти, де хрещені ви і ваші діти та внуки, де відспівували ваших рідних і близьких людей. Як швидко продають Христа, прикриваючись любов'ю до України. Шкода!!!!!! Щиро шкода!!!!!

Тетяна

16:17 04.02.2019

Дуже шкода, що люди плутають віру з фанатичним патріотизмом. Надоїло!!! Церква не російська, це церква Христова, це церква істинна, це церква предків, це церква, де вінчані ваші діти, де хрещені ви і ваші діти та внуки, де відспівували ваших рідних і близьких людей. Як швидко продають Христа, прикриваючись любов'ю до України. Шкода!!!!!! Щиро шкода!!!!!

Люда

17:13 04.02.2019

Тетяна я зідна з вами бо вони тільки хочуть показати що вони є патріотами своєї країни.А церква взагалі службу веде не російською мовою а старословянською,мовою наших предків слов'ян бо в цій мові є такі слова які вимовляються під час служби але в нинішній російській мові таких слів немає,як шкода що деякі люди не цінують своїх предків.

Берестяне

17:54 04.02.2019

Т і л за вас нам соромно

Берестяне

18:59 04.02.2019

Там руській мір там Руссю пахне

Різниця

19:15 04.02.2019

Вона є 464 і 33

Ірина

20:31 04.02.2019

Перейти в ПЦУ можуть лише люди,які не щиро вірять у Бога, або яких запутали.Шкода

Село

08:39 05.02.2019

Запутали 464 людини супер

Тетяна

09:56 05.02.2019

Щоб ці 464 людини ще ходили до церкви взагалі.

Село

12:00 05.02.2019

Більшість ходили

Село

12:01 05.02.2019

Більшість ходили

Оксана

16:39 05.02.2019

Дорога Світлани! Ви напевно,велика молитвениця і подвижниця,якщо взялися судити бятюшку. І зробили для України і солдатів дуже багато не тільки словами.Бо що ті скромні, безкінечні,слізні молитви батюшки за Україну,які лунали щонеділі в храмі і щодня дома.Які слова ви почули з його вуст,щоб засумніватися в його патріотизмі, бо я напевно оглохла і. за стільки років не чула ні одного слова,що могло би посіяти хоть зерно сумніву в його любові до України і українського народу.Так о. Василь ,як ви пишете зумбується через Євангеліє,Біблію,Псалтир і ін. духовну літературу. На жаль, вам такого зомбування трішки не вистачає.Ваша біда в тому, що ви не бачите межі між політикою,владою і релігією. З історії нам відомо де вони пореплітаються там не рідко війна. Вчинок батюшки в моїх очах виглядає героїчно. Залишити свою другу домівку, своїх прихожан, яких за стільки років полюбив як рідних дітей для того щоб не впасти в гріховну прірву і не повести гріховну стежкою ще півтисячі своїх односельців за яких відповідає перед Богом. Якщо ви не зрозуміли його вчинок то це не означає що він не є правильним. Свою образу словами ганьба батюшка змиє сльозами і молитвою, а гріх ,який спонукали його впасти не змивається навіть кров'ю. Батюшка , моліться за нас грішних і за нашу неньку Україну, бо щира молитва люблячого батька обов'язково буде почута на небі. Спаси вас Господи!

Тетяна

17:46 05.02.2019

Оксана, повністю підтримую ваші слова. Дуже тішить, що все-таки не всіма може влада маніпулювати і є такі, як ви, які щиро відстоюють своє, рідне, справжнє.
Найсмішніше, коли пишуть, що батюшка - це найманий працівник, коли батюшка - це представник Бога на землі, це посередник між Богом і людиною, який молиться не тільки "за своїх", а й "за обидящих нас" так як і пише святе письмо. А люди завжди все бачать так, як вони хочуть бачити і чують лише те, що хочуть чути. Страшно до чого все йде.

Сором

20:05 05.02.2019

Навчіться писати без помилок

ірина

20:28 05.02.2019

Оксана і Тетяна я з вами повністю згідна бо ви пишете чисту правду про отця Василя і я теж підтримую його і надіюся що все це мине і стане на свої місця так як було раніше бо зрозуміти службу українською мовою ще важче коли вони тягнуть ті слова і мекають як овечки а отець Василь правильно веде службу не то що о.тарас.

Берестяне

20:43 05.02.2019

Оксани як ви будете берестянцям дивитись у вічі

Олексій

20:54 05.02.2019

До честі батюшки, він ніколи не згадував у молитвах Кирила по імені, а "всіх патріархів православних", і української мови в службах щораз більшало. Отця Василія всі в селі люблять і поважають, він всім як рідний. Але бували негативні моменти.

Якось виставили в церкві ікону царського сімейства. Ніби нічого страшного, але як можна вважати святим людину, яка розв'язала світову війну? Мільйони загиблих, а цар святий?

Ще люди люблять розказувати про "турецький патріархат". Емм, що? Константинопольський Патріархат - ВСЕЛЕНСЬКИЙ (а цього слова ой як не люблять в Москві, постійно намагаються применшити, зневажити). Перший за честю, перший серед рівних. То як ВСЕЛЕНСЬКИЙ патріархат може бути неканонічним, як і Церкви, пов'язані з ним євхаристійним спілкуванням?

І ще прихильники Москви забувають фундаментальну річ: християнство прийшло в Москву з Києва, а не навпаки. Поки святий рівноапостольний князь Володимир хрестив людей на землях, де з роду-віку жили наші предки й ми живемо, на місці Москви ще жаби квакали. Ах точно, а звідки князь Володимир приніс нам Віру Христову? Правильно, з Царгорода, себто з Константинополя.

Я знаю, що мої слова прихильникам Москви як глухому добрий день, вони нікого не переконають, але надіюсь, що хоча б посіють зерна сумніву.

Нейтральна територія

21:40 05.02.2019

Вистачить писати тут все що треба і не треба.А тепер віруючі всі.Взяли Біблію в руку і вечірню читати.А не розписалисть тут патріоти.Віруйте реально а не язиком.Язиком будете пательну в пеклі лизати.

Олексійович.

21:43 05.02.2019

Поверніть отця Василія бо буде біда для вірних християн які ще на диво Боже залишилися в селі Берестяне.

Берестяне

21:54 05.02.2019

А що ви Олексійович зробите з вірними? Розстріляєте? Кожен має свою думку і має повне право проживати де захоче.

Олексійович

01:50 06.02.2019

Берестяне.Я не маю на увазі тих розкольників які продали свої голоси за політичну організацію церкву Петра Порошенка і зрадили свою віру я про тих які ще залишилися вірними церкві христовій в яку ходили їхні батьки і навчали їх ходити тільки в православну церкву а тепер вони будуть страждати через чиюсь помилку.

Берестяне

12:37 06.02.2019

Поміняти громаду на Москву страх і ужас

Берестяне

12:38 06.02.2019

Поміняти громаду на Москву страх і ужас

Берестягео

15:35 06.02.2019

Окремих осіб треба гнати з школи як з райвно бацмаїху

Берестягео

15:35 06.02.2019

Окремих осіб треба гнати з школи як з райвно бацмаїху

Берестяне

15:53 06.02.2019

Батьки їх двох винесуть на стільцях

Т

15:54 06.02.2019

Шонібудь, чесно, краще нічого взагалі не пиши. БЕРЕСТЯГЕО.

Берестяне

15:57 06.02.2019

Батьки їх двох винесуть на стільцях

Школп

18:11 06.02.2019

Заберіть із школи дві московітки керівниці волаємо буде озеро

Батьки

18:27 06.02.2019

Буде відео

Стадо баранів

19:21 06.02.2019

Берестянці молодці в тому числі рядові учителі медики культура підприємці пенсіонери і всі інші дякую

Берестяне

19:27 06.02.2019

Причому тут вчителі.Ви дивиться що вони вашим дітям дають, яку освіту.А не про сепаратизм.Кожен має право на свою думку.

Берестяне

19:29 06.02.2019

В кого є відео як різали двері, закидайте.

Берестяне

19:32 06.02.2019

Ладно вже з Церквою,то зі школою начніть дуріти.Може вистачить концертів.Давайте ще з хат будемо виганяти. Така вже тупість що бракує слів.

Село

19:38 06.02.2019

Дякуємо дорошуку громишці гусаку

Батьки

19:42 06.02.2019

Ми чули нравоученіє від керівниці школи

464

20:19 06.02.2019

Отець Тарас саме стільки берестянці з вами можливо не завжди всім вийде побувати на службі але ви це добре розумієте і ми вам дякуємо за це кріпімося єднаймося бо ми того варті шкода що за 22 роки ми з отцем Василем цього не заслужили

464

20:19 06.02.2019

Отець Тарас саме стільки берестянці з вами можливо не завжди всім вийде побувати на службі але ви це добре розумієте і ми вам дякуємо за це кріпімося єднаймося бо ми того варті шкода що за 22 роки ми з отцем Василем цього не заслужили

Т

21:04 06.02.2019

Невдячні!!! Та таким людям прийде час, і о. Тарас стане поганий. 100%. Бо по-іншому не скажеш. Таким ніхто ніколи не догодить. Тих, що перескакують з одного місця в інше називають...........

Т

21:31 06.02.2019

Нова церква краща????
А те якою ціною і яким способом нова церква починає свою роботу, нікого не соромить??? Нікого не насторожує??? Не лякає, що все це відбувається через агресію, через взламування замків???
Це по вашому називається любов до ближнього???
Українське їм все треба. А де ж ці всі патріоти є, коли їдуть за кордон працювати і піднімати економіку іншим країнам??? А де ваш патріотизм, коли мріють своїх дітей вчити в Польші і т. д.??? А чого, патріоти, не тріпаєте свого президента за те, що платить податки від свого бізнесу в Росії і розвиває там свій бізнес??? А коли в своєму ж лісі прибрати після себе не вмієте??? Патріоти, агов, ви де??? Церква їм не така. А бабтісти, п'ятидесятники і т. д. вам не заважають???
А техніку, одяг з Китаю чи Турції навіщо купляєте???? Можна ж свого виробника підтримувати. Де ви, українці???????
Схаменіться!!!! Бог приходить не палкою бити..... Просіть Бога милості і прощення.

Село

21:34 06.02.2019

Т ти ж серед нас буде ж плутатися як скажений тебе село не сприймає

Т

21:39 06.02.2019

А хоч сам чи сама розумієш що пишеш??? Набір слів, серйозно, про що???
Але це і неважливо, бо якщо написати і висловити думку письмово не можеш, то і в думках блуд.

Т

22:22 06.02.2019

https://www.facebook.com/GX0002/videos/326498934654138/
Уважно подивіться, не пошкодуєте.

Т

22:23 06.02.2019

https://www.facebook.com/GX0002/videos/326498934654138/

Село

14:07 07.02.2019

За цих останніх декількох днів із цієї нової церкви на мп вернулися 42 людини видно зрозуміли що в українській церкві немає справедливості і тієї справжньої віри в бога як з отцем Василем

Оксана

14:09 07.02.2019

А 464 людини це разом дорослі із дітьми чи самі дорослі.

Мкола.

15:17 07.02.2019

це навпаки з 40 чи 50 людей які були за священником прийшли його підтримати в понеділок тільки 5. всі решту в ньому розчарувались і побачили справжню сторону о.Василія та його дружини.він всіх закликав любити і поважати а його повагу до громади побачили всі.

Село

15:58 07.02.2019

А що було в понеділок,вівторок

Громада

16:03 07.02.2019

З церквою питання швидко вирішили,тепер візьмуться за дуби які були на кладовищі і де вони зникли.

М

17:53 07.02.2019

Люди схаменіться! Вас використали! Гусаку прийшов приказ із Ківерець закрити церкву за винагороду. Голови із сусідніх сіл відмовились , а цей радий старатися. Плюс особисті рахунки деяких громадян. А чому так швидко? Щоб ви не встигли зрозуміти. І не треба тут поливати один одного брудом.

Громада

18:37 07.02.2019

М-це дійсно так

Громада

19:32 07.02.2019

Т що там за ссилка щось не можна відкрити

М

19:56 07.02.2019

ПОСИЛАННЯ НА ЧЕРГОВУ РОСІЙСЬКУ ПРОПАГАНДУ

Т

20:26 07.02.2019

В фейсбуці "Сообщество верних чад.......
Майже кожна публікація про правду і томоса і переходів.
Там вся реалія цієї ситуації з церквою і наслідки тої нової церкви.
Тут звичайно мають право висловлювати свою думку всі, на те і створені соціальні мережі (для обговорень, для дискусій), але ж йде мова про створення лжецеркви, томос-справку, і т. д. І тепер люди через свою необізнаність женуть свою рідну, більше того істинну церкву. Ну не розуміються, здається, поцікався, почитай, пошукай, поспілкуйся в кінці кінців з старшим поколінням, хто дійсно щирий прихожан своєї церкви та й роби висновки. Але ж ні, фанатичний патріотизм, чи то просто бажання обгадити бере своє. Та коли вже на батюшку(в даному випадку о. Василій) лихословлять, це вже нелюди.
Не продавайте свою віру, не зраджуйте віру, відстоюйте свою справжню церкву, навіть якщо вас 10.
Ми і так грішні, гнівимо Бога своїм сьогоденням, а зараз взагалі люди, як Іуди, які продають Христа "за 30 срібляників"......
Страшно!!!!!!!

Т

20:38 07.02.2019

Хто дійсно вірить у Бога, кому дійсно небайдужа доля свого храму, підтримайте о. Василя.
Влада робить свою справу і знову людськими руками, скоріше всього це знову один з методів розсварили, розділити свою націю між собою, і цього вже достатньо. А люди, як реальні зомбі, ведуться настільки легко, що їм достатньо сказати "фас". А ми і раді.
Нехай займалися б реальними проблемами країни (дороги, медицина, деградація молоді, ціни, освіта, корупція), то треба в церкву влізти. Повторюсь: і знову нашими руками. Не ведіться, люди.

Квіточка*)

22:32 07.02.2019

Люди схаменіться!
Ваші слова і вчинки як бумеранг повернуться!

Квіточка*)

22:34 07.02.2019

Потім ще соромно буде і на колінах приповзете до о.Василія пробачення просити!!!!!!

)))

22:41 07.02.2019

Квіточка, а не соромно о. Василію за те що він зробив??

Квіточка*)

23:29 07.02.2019

........

Квіточка*)

01:21 08.02.2019

А що він зробив??

Т

10:19 08.02.2019

Звертаюсь до ))).
Коли пишете осудження в адреса батюшки Василя, то майте на увазі: ви будете відповідати за свої гріхи самі, а батюшка - за себе стоятиме перед Богом і за вас.
Тому, перед тим як роздявити рота на батюшку треба дуже добре подумати. Але видно тим, що повстають проти, вже думати просто нічим. Щиро шкода.

Правда

13:41 08.02.2019

Коли будемо повертати отця Василія назад до храму бо з тими українськими священниками толку не буде

Громада

20:27 08.02.2019

Щиро дякуємо св'ященикам от Петру от Тарасу от Ігорю які підтримали нас в таку хвилину-це дійсно священики від бога!!!

Р.

20:38 08.02.2019

А ще крім дубів на кладовищі, треба розібратись де поділись гроші з церковної каси і церковні принадлежності, без яких не може відбуватись служба в храмі? І це виявили без опису, а що ще там не вистачає! То про яку правду і аргументи можна говорити! Наводити як приклад відео з "руського міру"? І в кого тоді приповзати на колінах просити прощення! А час тягнули для чого? Щоб роздерибанити повністю церковне майно?

О

20:53 08.02.2019

На першій службі у вівторок в людей на очах були сльози як українські священики молилися за о Василя.

Село

21:26 08.02.2019

Цікаво чи о Василь буде молитися за свою громаду від якої він відвернувся?

Батьки

22:42 08.02.2019

Деяких вчителів відправити разом з о Василієм нехай там навчають овечок у вовчих шкурах!

О

23:30 08.02.2019

Цілком згідна,що це за вчителька,яка біля церкви обізвала громаду села стадом баранів!А може вона так і наших дітей в школі називає!!!

А

23:46 08.02.2019

Що за вчителька так сказала

Одхжран

00:09 09.02.2019

Не треба перекручувати слова людей,на власну вигоду! Такої фрази не було! Було сказано зовсім по іншому,і ніякого «стада» там і близько не говорилося,відповідайте вже хоч за свої слова...бо це вже справді занадто

Батьки

09:10 09.02.2019

Шановна вчителько,а ви своїх дітей також називаєте БАРАНАМИ?

Т

09:57 09.02.2019

Починали за здравіє, закінчили за........
Справді, дивний народ.
Якщо у вас стільки злості, принципів, " а ви....", " а вони.....", "а вона.....", ніяка нова церква вам не допоможе. Добро приходить через любов. А де вона та любов? А де розуміння?. А немає.
Злі ви!!!! А Бог дає нам по ділам нашим.
Чи батьки ви чи ще хтось, ваша агресія лише через коментарі вже бризгає.
Якщо вже зачіпили школу, то пам'ятайте, що діти дивляться не на вчителів, а на своїх батьків, і мимоволі повторюють все. А що ви їх вчите, який приклад ви даєте своїм дітям.
Не пишіть таких дурниць, краще направте свою енергію на виховання своїх дітей, на духовне виховання себе і дітей.
І не судіть, та несудимі будете.
Баранами вдома і самі еазиваєте, навіть і гіршими словами, тільки в буденній суєті видно не звертаєте на це уваги.
Добрішими треба бути, людьми треба бути, гляди Бог і добра дасть.

Т

09:58 09.02.2019

Починали за здравіє, закінчили за........
Справді, дивний народ.
Якщо у вас стільки злості, принципів, " а ви....", " а вони.....", "а вона.....", ніяка нова церква вам не допоможе. Добро приходить через любов. А де вона та любов? А де розуміння?. А немає.
Злі ви!!!! А Бог дає нам по ділам нашим.
Чи батьки ви чи ще хтось, ваша агресія лише через коментарі вже бризгає.
Якщо вже зачіпили школу, то пам'ятайте, що діти дивляться не на вчителів, а на своїх батьків, і мимоволі повторюють все. А що ви їх вчите, який приклад ви даєте своїм дітям.
Не пишіть таких дурниць, краще направте свою енергію на виховання своїх дітей, на духовне виховання себе і дітей.
І не судіть, та несудимі будете.
Баранами вдома і самі називаєте, навіть і гіршими словами, тільки в буденній суєті видно не звертаєте на це уваги.
Добрішими треба бути, людьми треба бути, гляди Бог і добра дасть.

Правда

10:43 09.02.2019

Чуєш Р. А ти конкретно скільки в церковну касу поклав? 1 грн чи 2грн? Відео Руського міра не нравиться, то далі далі вірте відео і пропаганди українського міра. Крутять вами як хочуть. Легше всього списати на Росію. А там тоже люди. Так само і тут, є люди а є бидло. А до церкви лізти гріх. Якщо нерозбираєте, то справи церкви має право розглядати і вирішувати церковна громада, а нетериторіальна. Гроші шукаєте, а що можна хіба багато купити з тих по гривні, що кидають. Пальта, дубльонки, шуби понап'ялюють за тисячі, а дають на цекрву 2грн. і кричить - де вони????
Ау, ви шось попутали???????
Мені дід казав шо в біблії написано, що батюшка має жити від церкви, і не раз чув, що люди мають допомагати свому отцю, який за нас всіх молиться. А тут якби могли, то і камнями б закидали. Менше б язиками мололи то може б і толк був. А потім питають чого чоловіки спиваються, болєзні якісь беруться, діти народжуються з проблемами. А шо ж тим проблємам не бути якшо люди таке роблять. За все треба платити. А судити дійсно нетреба тим більше батюшок.

Олександр

10:48 09.02.2019

Погоджуюсь і з ПРАВДОЮ і з Т. Люди дійсно, як засліплені, що влада кидає те й їдять. Власної думки і гідності якоїсь немає зовсім.
Вірять всьому, що телевізор показує. А мозок включити забувають. Росія, да хоч Китай чи Франція. Людьми треба бути в першу чергу.

Іринка

10:49 09.02.2019

100%

Віра

11:01 09.02.2019

Коли я одному такому агітатору за ПЦУ сказала,що тепер ти будеш ходити до храму і молитися,він відповів,що не ходив і ходити не буде. "Тоді навіщо це тобі?"
-Щоб було все українське,відповів він.
Ось така логіка.
А ще,зауважте,що ініціаторами відбирання храмів виступають ті,хто при владі. Особливо в селах.

Іринка

11:02 09.02.2019

Бо так і є

Ігор (Берестяне)

11:09 09.02.2019

В святому писанні написано що блище кінця піде брат на брата, син на батька і так далі. І про церкву, що церква Христова буде гонима. Думаю сьогоднішніх подій достатньо, щоб бачити яка церква істинно Христова. Берестянці, вертаймо своє, не будемо зрадниками.

Тетяна

12:13 09.02.2019

Правда, як ви все правильно описали. Мені найбільше сподобалось про те, як справді на себе не знають вже що одіти, всіма можливостями показують свої багатства, а як йде мова про пожертву, то дають копійки, проте звіту ждуть про тисячі чи мільйони.
АБСУРД!!!

Правда

14:37 09.02.2019

Бо прихильники пцу стверджують що вони ті гроші дають батюшкові на життя але про те забули що дійсно кидають копійки на пожертву в храмі а тепер вони думають що в батюшки там мільрди але вони забули про те що в церкву на службу треба купити свічки,борошно із якого виготовляється жертовний хліб,ікони,букети квітів для того щоб прикрасити храм чи ви цього не бачили в церкві.А тепер коли ви прийняли українську церкву то готуйтеся що вам прийдеться жертвувати в церкву не тільки дрібними грошима а ще продукти доведеться збирати для батюшки по селі так як роблять у Липному Холоневичах Цумані і так далі.Люди обдумайтеся давайте вертати назад отця Василя бо так діла не буде скоро пасха христова і яка та пасха буде без отця Василя.

Світлана

16:06 09.02.2019

По-моєму люди реально попутали політику і патріотизм з вірою. Наша церква не Російська, служба йде на старослов'янській мові, тобто на мові наших предків. Тому любов до України це одне, а зберегти своє перше, рідне, справжнє і з благодаттю Божою це зовсім інше.

Батьки

16:12 09.02.2019

Які дуби, яка школа, при чому тут Росія, що ви пишете? У вас церкву забрали, паплюжать ваше ж.
Люди, що з вами?

Знаючий

16:17 09.02.2019

Все ж просто!!!
Звичайний хід влади перед виборами. Їм до вашої віри і вас нема ніякого діла.
Мета в них одна: знищити. Не вдається, то розсварити, розділити, громадянську війну зробити. Бо ж ніяк люди не здаються, вже ніби і прозріли, то на тобі, ще попробуємо через Бога купити. А люди ж на таке клюнуть. А ще закріпимо томосом, туром по містах, новою церквою і..... Вуаля!!!!
Справа зроблена, повелись.

Микола

16:23 09.02.2019

Згідний з знаючим на всі 100.
Так було завжди, ніби ж і недурний народ, а дійсно - маніпулювати ним можна. А через церкву, взагалі суперідеальний варіант.

Громада

22:54 09.02.2019

Може досить вже бруду м-святіци!!!

Батьки

12:39 10.02.2019

Звичайно, коли кому подобалось правду чути.

Микола

12:41 10.02.2019

А чого ж так? Бруд можна хіба лити тільки к-святіци??? Навідміну від вас ми пишемо що є, а не байки і наклепи.

Т

13:19 10.02.2019

Перепрошую, громада, а на що ви розраховували, що всі в один голос візьмуться гадити свою церкву і о. Василя?
То ж не всі так засліплені і не всі ж зрадники.

О

13:42 10.02.2019

Ми сьогодні побачили хто зрадники,обчистити касу до нуля.Це дійсно по божому!!!

Здоровий глузд

15:07 10.02.2019

Якщо московська церква істинна, то ви знаєте, де її шукати. За порєбріком цих істинних церков море, там вам завжди раді

Правда

15:10 10.02.2019

А ми вчора вечері на службі тож побачили і почули як громишка кривилася бо хор не вміє співати по українські,а люди із хору почали викрикувати ХА Й БИ ВОНИ ЗАСПІВАЛИ ТАК ГАРНО ЯК ТОЙ ХОР ЯКИЙ БУВ ІЗ МАТУШКОЮ здається люди побачили справжню сторону цієї церкви і єдине що залишилося це ще раз треба зібрати підписи хто за отцем Василієм бо потім буде пізно і всі ми будемо шкодувати.

Село

15:45 10.02.2019

В перед!!!Нехай о Василій подякує берестянцям,що за 2 роки побудували хату і все в хаті.Люди роками по заробітках їздять і того не мають.Ми сьогодні побачили який в дійсності прихід то це люди копійки кладуть?Все було мало!!!

!!!

16:36 10.02.2019

Не 2 роки будували дім А 5!!!! І з села люди ні копійки не вложили!!! А ви бачили як батюшка і матушка горбатились зі всі сил старались все своіми руками робили, скільки сили і здоров*я в це вложилиа !! а ви безсоромні смієте ще щось говорити??? Відкнийте своі засліплені брехнею очі!!!

!!!

16:48 10.02.2019

Село!
А ти особисто скільки дало на будівництво?
0?

Правда

17:07 10.02.2019

Ну то хай менше пропивають по барах свої зароблені гроші то будуть мати щей не таке.

Світлана

19:48 10.02.2019

Село. Бійся Бога, не знаю як можна писати такий брєд. Видно щось таке куриш, бо читати бридко.

О

19:55 10.02.2019

Село! Вперед пишеться разом.

Громада

11:27 11.02.2019

А хто їм давав самі брали скільки хотіли

Громада

17:23 11.02.2019

Кожна людина, яку б роботу не мала має зарплату.Так само Отець .Чи ви думаєте що Отець Максим за дарма буде вам правити.Бути Отцем не легка праця, і за неї потрібно платити. Судити добре, ляпати язиком ще легше.Свою думку краще тримати при собі.

Аліна

17:27 11.02.2019

Люди! Досить писати нісенітниці! Ніхто нікого ні до чого не змушував. 90% проголосували за перехід до ПЦУ. Це про щось говорить???Люди, живучи в Україні, хочуть свою незалежну українську церкву. Ви повинні поважати вибір кожного, а не поливати когось брудом чи оперувати плітками. А те, що батюшка говорить про мир, любов і т.д, і т.п., а сам влаштовує біля церкви "кіно", нічого не зробивши для мирного вирішення питання - це інше і на його совісті. Мені ці байки читати гидко, бо я бачила все на власні очі.Тому не замилюйте їх іншим. А о. Василій після цих подій впав надто низько...
Досить сіяти ворожнечу, московські "кровосісі"!!! Зупиніться!!!

Аліна

17:56 11.02.2019

І не такий о. Василій класний, як вже його "замоляні" преподносять. Мняв 22 роки, а зараз нехай мне ключі в кишені, які нібито загубили...

Я

18:04 11.02.2019

Яка різниця хто що робить,сьогодні ви є,завтра немає

Петро

18:14 11.02.2019

Молодець!!!

Громада

18:40 11.02.2019

Аліна молодець !!!

Микола

20:01 11.02.2019

Дай Боже вам мудрості, якої ой як не вистачає.
Як патріоти, ви звичайно молодці, а от те, що ви оббріхуєте церкву Христову - це вже на вашій совісті. Думку має право висловлювати кожен, та відповідати будемо кожен за своє.
Далі писати дійсно не має сенсу.

До Аліни

20:03 11.02.2019

Видно з коментаря, що дійсно віруюча людина. Добро і любов з її уст просто ллється. Шонібудь

Надія

20:32 11.02.2019

Аліна написала,як було в дійсності і видно хто бреше,а що було не так!??

Надія

20:57 11.02.2019

Аліна виклади відео нехай усі побачать правду,бо вже дістали!!!

Надія

20:59 11.02.2019

Аліна виклади відео нехай усі побачать правду,бо вже дістали!!!

!!!

21:00 11.02.2019

Аліна а ти хоч раз в церкві була Богу молилась???? Чи тільки на Пасху "ЗАХОЖАНКОЮ" була???
А зараз така хороша судиш священника який 22 роки віддав Богу і людям!!!
Не соромно?
Прикуси трошки язик і слідкуй за мовою!!! І не суди священника !!!
А ці розкольніки що покажуть які вони, ім всеодно на вас берестянці милять вам очі брехнею!
А з брехні нічого доброго не построіш!!!

!!!

21:02 11.02.2019

Самі то вони чомусь дітей своіх не хрестять у себе до нас несуть тільки тайно! Щоб люди не знали!
А вам брешуть і ви ведетесь! Бійтесь Бога!

!!!

21:04 11.02.2019

Шкода вас овець заблудших!

Правда

22:25 11.02.2019

То коли будемо збирати підписи щоб повернути отця Василя

Ж

23:13 11.02.2019

Те що дітей не хрестять повний брєд подумай ,що верзеш!

Свєта

23:32 11.02.2019

Щось довго повертаєте?А чому не підтримали о Василія,порозбігалися як криси по норах,а в неділю перші були в церкві то хто іуди?А судите інших ганьба!!!

33

23:42 11.02.2019

Потрібно мати віру, а не бігати з церкви в церкву. Якої віри ви родились такої віри й помирають.

О

00:17 12.02.2019

П'ятидесятники теж розкольніки,але як кажуть не плюй в колодязь бо доведеця пити .На все божа воля!

!!!

00:25 12.02.2019

Тарас цуманський сам таке казав! І ще знаю багато таких!! І в кп(киівський патріархат) вони через гроші, самі так кажуть безстижі! Тільки людям голови морочать і напуть поганий направляють!!! " Нема віруючих в цих Берестянах" - слова Тараса!!!
То про яку віру і Бога можна говорити? Коли одна брехня з самого початку ? Люди одумайтесь!!!
І Гуся менше слухайте отримав бабла той робить все що кажуть там в начальстві, а ви берестянці ведетесь!
Ведетесь на брехню!!!

!!

00:40 12.02.2019

А скільки йому заплатили за те що він знищив УПЦ

Сава

07:25 12.02.2019

О.Василія ніхто повертати не збирається.Він свій шлях обрав без нас.Прапор йому в руки!!!

Сава

07:42 12.02.2019

Читаєш коментарі прибічників о. Василія (сраколизів) і висновок напрошується сам:"Не чіпай г..вна-смердіти не буде".

До Сави

10:19 12.02.2019

Щоб не писав, а відповідати перед Богом будеш. І тобі подібні. Прихожани церкви о. Василя не розбіглись, просто вас як базарних баб ніхто не перекричить.

Віра

11:16 12.02.2019

Вже такі правильні у 1992 році захопили Собор в Луцьку. Теж зривали замки, били, нахабло відбирали і співали в церкві "червону калину". Все знову теж саме. Через фанатичний патріотизм хочуть повністю знищити православ'я. На все Божа воля. Але якщо нас не чують, то і давайте небудемо "сипати зерно перед свиньми".
Ще б їхня віра була б така справжня, як відстоювання українського.
Знаєте яка різниця між нами? Наша церква вчить молитись і за себе і за ворогів своїх, а ви - лицеміри. Що просите, те й матимете.

Громада

13:28 12.02.2019

Прапора російського і вперед тому,що УКРАЇНСЬКОГО НЕ ЗАСЛУЖИВ!!!

Макс

14:21 12.02.2019

Не можна не відреагувати. Громада, що ви там курите таке дивне? До чого ви ліпите російський прапор і все московське? Це Українська Православна Церква, в якій служба читається на старослов'янській мові.
Це Христова церква, це канонічна церква, яка йде від Христа, яка має благословіння Господнє. До чого мп? Ні в одній церкві, ні в документах, ніде нема "мп".
Ви ніколи не задумувались, чому всі захоплення храмів відбуваються незаконно, а з ініативи верхів, ці всі переходи є незаконні. Тому, що і по конституції України навіть нема такого права, ні юридичного, ніякого.
Ці всі, Аліни, Свєти, громади, вам взагалі скільки років? Ви хоч трошечки цікавились історією церкви Христової? Що ви ліпите? Перечитайте що ви пишете, якщо ви не маєте жодного поняття про віру, про православ'я, то не пишіть нічого. Смішно читати.
Скільки не литимете бруду і агресії, злоби своєї і ненависті, це не змінить істинни. Зрозумійте це!!!!!!
Хоча сам не вірю, що дійде, але, можливо, хоч буде стимул цікавитись цим у людей, які дійсно знають, вірують і живуть в Христі.
Любові і добра вашим серцям.

Макс

14:22 12.02.2019

Не можна не відреагувати. Громада, що ви там курите таке дивне? До чого ви ліпите російський прапор і все московське? Це Українська Православна Церква, в якій служба читається на старослов'янській мові.
Це Христова церква, це канонічна церква, яка йде від Христа, яка має благословіння Господнє. До чого мп? Ні в одній церкві, ні в документах, ніде нема "мп".
Ви ніколи не задумувались, чому всі захоплення храмів відбуваються незаконно? а з ініативи верхів? ці всі переходи є незаконні. Тому, що і по конституції України навіть нема такого права, ні юридичного, ніякого.
Ці всі, Аліни, Свєти, громади, вам взагалі скільки років? Ви хоч трошечки цікавились історією церкви Христової? Що ви ліпите? Перечитайте що ви пишете, якщо ви не маєте жодного поняття про віру, про православ'я, то не пишіть нічого. Смішно читати.
Скільки не литимете бруду і агресії, злоби своєї і ненависті, це не змінить істинни. Зрозумійте це!!!!!!
Хоча сам не вірю, що дійде, але, можливо, хоч буде стимул цікавитись цим у людей, які дійсно знають, вірують і живуть в Христі.
Любові і добра вашим серцям.

Х

18:19 12.02.2019

Як жаль, що в усісторії цій історії Бог насправді опинився на останньому місці. Верх взяли амбіції. Шкода. А Бог є любов і мир між людьми. І Богу не потрібні ці брудні сварки, ці брудні коменти, йому важлива лише наша любов один до одного. Ні одна церква Христова не вчить вбивати, чи грабувати. Люди, любімо один одного і будьмо просто ЛЮДЬМИ!

Х

18:20 12.02.2019

Як жаль, що в усій цій історії Бог насправді опинився на останньому місці. Верх взяли амбіції. Шкода. А Бог є любов і мир між людьми. І Богу не потрібні ці брудні сварки, ці брудні коменти, йому важлива лише наша любов один до одного. Ні одна церква Христова не вчить вбивати, чи грабувати. Люди, любімо один одного і будьмо просто ЛЮДЬМИ!

До макса

19:24 12.02.2019

Спочатку перечитай Конституцію і ВИВЧИ Історію становлення української церкви, а тоді пиши. І не спирайся на те,чого не знаєш. Правознавець. Ківерцівський благочинний мп Конституційним судом теж лякав...

Макс

19:48 12.02.2019

Непереконливо, серйозно

О

08:52 13.02.2019

Макс, все правильно. Просто не всі це хочуть признавати і не всім правда потрібна

Берестяне

09:01 13.02.2019

Кусатись і заперечувати вони мусять, бо нечисте крутить. Достатньо почитати коментарі щоб це зрозуміти.
Макс, молодець!!!!!!

Село Бійся Бога

09:52 13.02.2019

Ото довели о.Василя що пішов до віруючих меблі робити!!!!

Громада

10:01 13.02.2019

О як гарно "віруючі" звучить.Село а тобі видно завидно стало)

Село

10:05 13.02.2019

Все що хотіли отримати.Є тепер у нас новий Отець.Тепер ходіть до церкви і моліться.А на других не потрібно дивитись хто чим займається, і не треба тут лити бруд.Кожен нехай слідкує за собою.

Знаю

11:15 13.02.2019

Там хтось дуже мудрий писав до Макса. Я так розумію писати пишеш, а читати і вивчати забув. Не полінуйся і почитай, бо перечити це діло нехитре, а от знати і розуміти це зовсім інше.
Деградація повна.

!!!!

14:02 13.02.2019

Якщо вини "віруючі" то хто ви ??? Невіри!!!
Хто вірить в Бога той віруючий!!!! А ви що не вірити в Бога що на них так кажете???
Сором....

Правда

20:01 15.02.2019

Коли будемо повертати отця Василя назад до храму.

А

01:08 16.02.2019

Ніколи!!!!!!!

А

01:08 16.02.2019

Ніколи!!!!!!!

Олена.

09:53 16.02.2019

Ніколи.
Він собі роботу вже знайшов.

Олена.

09:53 16.02.2019

Ніколи.
Він собі роботу вже знайшов.

!.!

11:35 16.02.2019

Отець максим тоже найде роботу тільки не тут.

!!!!!

17:29 16.02.2019

Люди з меріться з тим, що тепер у нас є Отець Максим і прийміть це!!!
І зверніть увагу самі скількі наданий час прихожан в церкві і всі дуже довольні Максимом.
На думку людей церква зробила новий подих....

!!!

19:45 16.02.2019

Чемодан-вокзал-турція

!!!

19:45 16.02.2019

Чемодан-вокзал-турція

О

10:47 17.02.2019

Чемодан-вокзал-росія

Саша

10:50 17.02.2019

Може якраз брат Віктор наставить на правильний шлях!

Саша

11:26 17.02.2019

Тих хто сидить в пцу тобто в порошенківській церкві то треба поставити на правильний шлях.

Громада

13:16 17.02.2019

Та чомусь все село в пцу а в московській одиниці,бідні сліпі овечки.Підете разом з о Василієм в штунди!

Громада

13:52 17.02.2019

пцу ви вже штунди, ще ви покаїтесь отцю Василію в цій самій церкві коли він буде знов там служити бо православна громада довго терпіти не буде бандерівської служби а вашого максима виженуть бо не місце розкольниками у святому храмі.

А

14:15 17.02.2019

Зрадника більше не буде в цій церкві НІКОЛИ НІКОЛИ НІКОЛИ!!!!!!!!

Читач

15:03 17.02.2019

Хочу запитати у "громади ", а до чого тут бандерівська служба ? Бандерівці воювали за волю України,а ти мабуть нащадок тих злиднів які їх здавали комуністам. Ми українці маємо цінувати те, що в нас є незалежна від проклятої Росії держава, а кожна незалежна держава має незалежну церкву . Хочу запитати у Макса , ти історію в руках тримав. То почитай ,бо людям радиш , а сам і в руках її не тримав. Виясни хоча б для себе , коли хрестили Київську Русь і коли була заснована Москва і хто є засновником її. І не приплітайте до цього всього Бога , бо він один для будь-якої віри. А те , що люди перестали думати своєю головою ніхто не винен. Тому і в нашій державі немає ладу.Любіть свою державу , будьте патріотами своєї держави , любіть свого ближнього як самого себе і все буде добре у нас. Коли б священники МП були вірні пастві, а не Кирилу і любили свої ближніх ,то проповіді їхні не містили б прокльонів і різних лихих слів в адресу опонентів. А церква це культова споруда , яка належить громаді . А громада вирішує куди їй іти , що їй робити. Єднаймося , бо ми українці і живемо на прекрасній землі і люди в нас хороші і не потрібно гризти один одного , бо цим користається наш ворог , а він наразі в нас один.

!!!

20:10 17.02.2019

Якщо ви всі такі обізнані і знаєте історію то чого заперечуєте те що українські козаки завжди воювали з турками а тепер турки їм вручили щось під назвою томос яке не визнане православ'ям і вони радіють тому що є самі зрадники бо зрадити батюшку який 22 роки служив для них то щось не людське,і хватить тут писати про те що москва виникла пізніше києва коли справа не в цьому а в тому що засновниками старословянської мови якою відбувається служба у церкві є Кирило і Мефодій які ще довго до появи москви створили цю мову .

Шок

02:23 18.02.2019

Боже люди побоялися Бога ви ось тут вже таку пропоганду создали ви читаєте, що ви пишите???
Всі видете себе, як малі діти..
Отець хочаби молодий алеж усі дуже довольні ним і молодим потрібно давати дорогу а ви щось усі говорите що отець Василь повернення назад ви глибоко помиляєтесь цього ніхто не позволить і йому давали вибір він свій вибір зробив його люди просили, щоб перейти на українську церкву він не захотів то тепер, які можуть бути питання змеріться нарешті з цим...
Досить вже колоти щось !!!!!!!!!!

X.

08:52 18.02.2019

А о.Василь вже старий?

X.

08:53 18.02.2019

Но він 2 літургиї неслужить.

33

12:53 18.02.2019

А як може бути 2 літургії. Є утріння і літургія. Видно, що не ходите до церкви.

33

12:54 18.02.2019

А як може бути 2 літургії. Є утріння і літургія. Видно, що не ходите до церкви.

До читача

14:21 18.02.2019

Читаю і дивуюсь, тобто історію ви знаєте????? А чому ж тоді ви пишете абсурд???
В тому і справа, що за часів ще Київської Русі наша церква і була. І мова на якій правиться в нашій церкві старослов'янська, неросійська, немосковська, а слов'янська, тобто старослов'янська.
І найголовніше, не плутайте, будь-ласка, любов до України і ВІРУ. Ми всі теж любимо свою країну, але не до фанатизму. Писати гарно мало, потрібно добре розуміти, що пишеш, і чи знаєш достовірно історію православної церкви.
Хай якби не кричали, якби не доказували, достатньо того, що ми бачимо яким чином починає свою роботу нова церква, через побиття, через насилля, через брехню, через ненависть. Висновок: про яку любов до ближнього ви говорите????????????
Тут стільки гнилих коментів про батюшку Василя. Щиро шкода таких людей, що ви можете навчити своїх дітей, який приклад ви даєте своїм нащадкам????
Страшно!!!! Навіть якщо ви будете 100 раз українці, навіть якщо ви будете 1000 раз патріоти, ви людяність втрачаєте.

Т

14:25 18.02.2019

Олена, а ти знаєш в якій стороні церква?
А Бога взагалі боїшся?
А розплати Божої боїшся?
А що ти взагалі знаєш про церкву, НЕШТУНДА???

Макс

14:45 18.02.2019

Читач, а ти я так зрозумів історію в руках тримав, бо якщо в твоєму розумінні церква має бути незалежна і крапка, то май на увазі: церква має бути перш за все істинно Христова. Крім того, наші предки, наші отці, наші діди та прадіди були всі вірні одній церкві, нашій церкві і не тому, що не було ще незалежної церкви, а саме тому, що ця церква перш за все від рукопокладення Ісуса Христа, і вона має благословіння Господнє, що є найважливішим. Це одне.
Інше, це те, що бачачи, як сьогодні проганяють церкву, висновок напрошується один: егоїзм і лицемірство, необізнаність і байдужість до віри і православ'я вцілому.
Хтось там пише про прокльони, сплєтніки ви, заколотники ви. Істинна церква не вчить егоїзму, вона вчить любити і себе і ближнього свого, і за ворогів молитись, щоб Бог врозумив і наставив на путь істинний.
А те, що сьогодні в с. Берестянах в новій церкві більше стало людей, то тут все теж просто: принципове бажання показати, доказати і як завжди "для очей людських". Молодці, звичайно, дай Боже, щоб так було завжди, в кожну неділю, в кожне свято, а не на перші часи. Час як завжди все покаже. Але чи у всіх присутніх там в серці Господь, а чи у всіх благі думки в головах, а чи всі до Бога прийшли показати свою любов і наміри?
Чи все-таки показати всім, що ми за україське все???
Шановні, не в цьому місці, не в церкві треба проявляти любов до України. Там Господь чекає не патріотів, а православних християн!!!

Віра

15:38 18.02.2019

Максим, все правильно. Повністю підтримуємо.

Аліні

16:05 18.02.2019

Аліна, а ти тепер вже нарешті ходиш до церкви?
Чи то тільки тут така правильна?
Якби ж тебе не знали.

До всіх

16:14 18.02.2019

О максим вже прижився але мабуть забув що йому дали роботу люди які так само її можуть і відібрати бо їхати до церкви з іншого села заради того бо платять це не є справжній священник який лікується відростити волосся на голові і бороді для того щоб бути схожим до Ісуса так як є отець Василь і те що говорять про отця Василя що він був священником лише для того щоб ходити в церкву на кожну службу лише щоб йому платили це повна нісетниця бо якби було так то він тоді на зборах погодився б перейти у порошенківську церкву але не перейшов бо колись він дав клятву вірно служити людям та богу і він дотримався цієї клятви не то що інші.

Оксана

16:16 18.02.2019

Люди йдуть до церкви бо розуміють службу по українські і як гарно слухати слово Боже.А грішницю батюшки Василя Бог покарав неможе встати з ліжка

Х.

16:18 18.02.2019

Так ваш Максим служить 2 літургії.

Т

16:23 18.02.2019

Зла ти, Оксана. Переживайте, щоб самі не були покарані. З чого ж ти тішишся?
Бідна.

А

16:25 18.02.2019

Грішниця Василя??? Оксана а ти походу свята.

Свєта

16:34 18.02.2019

Оксана а ти шо всєзнающа чи просто шось попутала а ти воопше з цього села?

В

16:54 18.02.2019

Оксана ніхто незастраховоний від завтрішнього дня. Люби ближнього свого.Помолись за всіх хворих,цього ж навчає храм Господній.

Оксана

15:55 19.02.2019

Якщо в школі не вчать любити свою рідну Україну то може хоч о Максим навчить!

О

15:59 19.02.2019

А кому не подобаються бандерівські пісні,до путлера на хату!

Громада

19:11 19.02.2019

Які хвости яка борода?Ви що взагалі з глузду з'їхали.Ви що зрівняли о Василя до Ісуса Христа!Побійтеся бога!Ніхто не може бути посередником між богом і людьми тільки Ісус Христос!Ви зазомбовані овечки думайте,що пишите.

О

19:17 19.02.2019

На Різдво о Василій сказав-розкольники будуть викинуті за двері нашого храму!!!Видно Бог почув його слова

О

19:19 19.02.2019

То хто РОЗКОЛЬНІКИ!!!???

Правда

19:39 19.02.2019

От хайно Бог почує ті слова то тоді бандерівські розкольники будуть викинуті з божого храму.

Берестяне

20:25 19.02.2019

Ми пишаємось,що ми бандерівці!!!СЛАВА УКРАЇНІ !!!!!!!!!!

Шок

23:51 19.02.2019

Ніколи неможна було подумати що у нас такі гнилі люди от що ви всі говорите сплєтні створюєте, як так можна взагалі скільки можна бучу робити змиріться вже вкінці кінців, що Отець Максим є і буде і досить Крути щось .....
Так отець Василь він, як людина не поганий і сім'я хороша діти чудові алеж ви всі прекрасно знаєте, що він сам відмовився переходити йому давали можливість він не захотів!!!!
Так чому ви зараз всі, як з розому по злітали??????
Невже ви хочете сказати, що ви не ходите до церкви на службу????
Ходите всі і молитесь так само зрозумійте Бог він один і він усе бачить заспокойтеся нарешті з цим всім і змиріться!!!!
Максим чудовий отець потрібно давати дорогу молодим а не крутити щось тут всі герої говорять а ви в очі скажіть це всім а не ховаєтесь кожен за спинами
Невже неможливо жити мирно???
Це не так тяжко!!!!!!

!!!!

23:58 19.02.2019

ПЦУшники самі вибрали той шлях який вчить зла, зради,і тим більше вигнати священика який для їх служив заради того що вони є патріоти то це яке серце треба мати.

А

07:33 20.02.2019

Москалики хто кого виганяв і примушував.Може о Василь чекав,що все село ще стане перед ним на коліна!?А не забагато!!!

Берестяне

10:05 20.02.2019

Так вистачить жерти один одного .Церковні такі позжиралиб якби могли.Переключайтесь на щось інше вже.

!!!!

11:46 20.02.2019

Ще станете всі на коліна перед отцем Василем

А

18:48 20.02.2019

Ніколи нізащо!!!

Шок

20:08 20.02.2019

Люди ви вже зовсім подуріли!!!!!

Тетяна

10:44 21.02.2019

Радієте новій церкві? Ну-ну.
Вже в них є плани ( інформація є вже у соцмережах) , про дозвіл бути в церкві жінкам в джинсах і без головних уборів. А ще хочуть лавки в церквах поставити. І все це хочуть втілити у життя.
Клас, ще лишилось скоротити час богослужінь і дозволити користуватись мобільними телефонами. Супер!!! А ще хай проведуть wi-fi, і все.
Радійте, тільки щоб потім було не пізно каятись.
Всі переваги нової церкви на лице. ЖАХ!!!!!!!!!
Що ви святкуєте, чому ви радієте???
В церкву треба йти молитись Богу, прославляти Бога, а не кричати слава Україні, і слава президенту.
Дожились!!!!
Багато людей по Україні голодують, виживають, а вони все з "мовою" носяться. Патріоти, людьми треба бути, а в церкві вірянами і православними християнами, а не патріотами. Не там лозунги горланите.

!!!!

11:13 21.02.2019

Т-це дійсно так бо вони хочуть зробити із цієї пцу угкц тобто хочуть ввести в Україну католицизм.Як шкода що вже в нашій церкві не та служба яка була з отцем Василем.

До громади

11:42 21.02.2019

Логіка - залізна, тобто батюшка не є посередником? А таінства Господні: хрещення, вінчання, причасття, мирування тобі хто здійснює і здійснював??? А слово Боже ми через кого слухаємо, невіро???
А на сповіді ти через кого Богу гріхи розказуєш??? То хто овечка, громадо???
Блудне ти, і блудити ще будеш.
Так як зазомбував вас телевізор, то ніяка Росія і Африка не зазомбує. Занадто ви стали залежні і прив'язані до телебачення, через яке укр. влада і зомбує.
Треба хоть іноді своєю головою думати і власну думку мати, а не повторювати зомбіречі. А ще якби люди були більш обізнанні, то ніякий телевізор би вами не маніпулював.

До громади

11:49 21.02.2019

А хто рівняє батюшок до Христа? Для них є певні правила і обов'язки, яких правильні батюшки і дотримуюються. Не знаєш, мовчи!!!

До до громади

12:50 21.02.2019

Хто мовчи

Д

13:08 21.02.2019

Ти, і зміни нейм, бо не личить писати такий брєд і називати себе громадою.

Уточнення

13:28 21.02.2019

До громади, яка останьою писала і бризгає злістю до істинної церкви.

О

22:05 21.02.2019

Ніякий священник не є і не може бути посередником,люди читайте євангією.

До О

12:44 22.02.2019

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=644025026049312&id=100013254613481

До О

12:45 22.02.2019

А критикувати, ганити, судити батюшку вас теж Єванглія вчила?

!!!!

19:19 24.02.2019

Чого мовчите ничого не пишете

І

15:22 22.04.2019

Як будемо святити паску і з ким, яким батюшком?

Оксана

11:22 06.05.2019

Ось і Пасха пройшла і проводи .Люди ожили ,яка була гарна служба в храмі і на кладовищі.

Оксана

11:22 06.05.2019

Ось і Пасха пройшла і проводи .Люди ожили ,яка була гарна служба в храмі і на кладовищі.

25 травня
Сьогодні
Вчора
23.05.2019
22.05.2019
21.05.2019
20.05.2019
19.05.2019
18.05.2019
17.05.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин