Парфумерія Lalique – коштовності ароматичного світу

18 Червня 2020, 13:10
Фото ілюстративне 1723
Фото ілюстративне

Від ювелірних шедеврів до парфумерних — саме так можна описати історію бренду Lalique. Продукція цього парфумерного дому – це прискіплива увага до деталей і дивовижна гармонія змісту та форми, оскільки по-справжньому вишукані парфуми заслуговують не менш дорогоцінного вмістилища.

 

Звідки починалося мистецтво

Рене Лалік почав свою кар'єру як ювелір і склодув. Першу славу талановитий юнак здобув завдяки акторці Сарі Бернар, яка охоче носила прикраси Lalique. Сарі припав до вподоби стиль митця: Рене відмовлявся від масивних коштовностей, зберігаючи свої вироби легкими й витонченими, ніби мереживо. У 1889 році Лалік відкриває власне ательє, а у 1905 у Парижі з’являється перший магазин. Рене підписує ювелірні витвори своїм іменем – відзнака світового прийняття. Досить скоро асортимент розширюється: ювелірна справа була не єдиною пристрастю Лаліка, тому він починає продавати світильники, вази та навіть посуд – звісно, виконані в його унікальному стилі із застосуванням нових, нестандартних матеріалів на кшталт слонової кістки чи панцирів.

У 1907 році відбулося перше зближення парфумованого та ювелірного світів: парфумер Франсуа Коті пропонує Рене розробляти флакони для парфумів. Рене погоджується і швидко втягується в нову сферу: експериментує з матеріалами та дизайном, створює свої техніки. Кожна склянка була не просто вмістилищем, а унікальним експонатом. При цьому митець піклувався про оригінальність своїх творінь: після вилиття форми зразок підлягав знищенню. Таким чином ніхто не міг скопіювати його та поставити мистецтво на конвеєр.

Час заявити про себе

Дім Lalique аж до початку 90-х років «вдягав» парфуми інших брендів, однак власних ароматів не мав. Ситуація змінилася в 1992 році. Онука Рене Лаліка Марі-Клод запросила парфумера Софі Гройсман, щоб випустити першу композицію під родовим іменем. Перші парфуми Lalique отримали назву на честь дідуся та належали до групи східні квіткові. Витончений мікс пряних, квіткових та фруктових ноток зробив композицію справжнім бестселером. Розкривається аромат відтінками ірису, троянди, жасмину та гвоздики. В серці солодкість ожини та груші поєднується з терпкістю смородини. А шлейф полонить білим мускусом, ваніллю та амброю. Марі-Клод сама стала дизайнером флакона: рослинні мотиви надають легкості, яку так цінував сам Рене Лалік.

Одним із легендарних витворів бренду є Lalique Amethyst (https://eva.ua/pr39800/) , який вже назвою підкреслює приналежність не просто до великого дому, а ювелірного мистецтва. Створюючи парфумовану воду, парфумер Наталі Лорсон взяла за основу темні ягоди: ожину, малину та смородину. Яскраві літні солодкі ноти у серці переростають у романтичний квітковий букет з лілії, піону та іланг-ілангу, а ваніль і мускус вінчають композицію. Ще одна перлина колекції — Perles de Lalique. У лаконічному білому флаконі з декором із чорних цяток криється елегантний, проте загадковий аромат: поєднання болгарської і непальської троянд, бурбонського перцю й спокусливого ірису не може лишити байдужим. А відтінки зеленого моху та пачулів — несподіваний, проте бажаний гість.

Сьогодні парфуми Lalique продовжують дивувати шанувальників. Бренд дотримується ідей засновника: унікальність композицій, вишуканість флаконів, гармонія змісту та форми. Чоловічі та жіночі аромати Lalique мають цікаву особливість: завдяки технологіям виробництва один і той самий запах по-різному розкривається на різних людях, що ще раз підкреслює неповторність парфумів. Адже мистецтво — це зразок, а не штамп.

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром