Жидичинський священик про те, чому люди вірять в московські байки

01 Лютого 2018, 16:25
4736

Архімандрит Константин (Марченко), настоятель Свято-Миколаївського жидичинського монастиря УПЦ КП оприлюднив емоційний пост, де обурився «недалекоглядністю» тих українців, які далі «вірять в московські байки».

Про це пише Волинь24.

Своїми емоціями священик поділився, коментуючи інтерв’ю Патріарха Філарета для видання Deutsche Welle «Путин - не атеист, а новый Каин»

Подаємо допис священика без змін:

«Коли наші люди прозріють? Я вже мовчу про схід та південь України. Тут, на заході, в Древньому Жидичині, люди вперто ратують за руський мир. Верхом цинізму є, що роблять вони це у вишиванках, у храмах, де поминається Кирил, у конфесії яка приймає в Луганську присягу в бойовиків, присягу на вірність Росії, присягу, яка зобов'язує вбивати українців з таких сіл як Жидичин, Кульчин, Озерце, Клепачів.

А місцеві і далі вдячно хлопають в долоні цим руським поводирям бо вони "наші батюшки", які роблять "добрі" справи - пакети з продуктами роздають. Ото ціна питання!!!

Люди і далі вперто вірять в московські байки про "канонічність", "благодатність" …Жах... просто жах. 

І не погані ж люди, освідчені, держслужбовці. І коли ти про це говориш, відразу зауваження - чого ви монахи лізете в політику? 

Коли мовчиш, вони «не політично» відмовляються співчувати материнській трагедії і похоронити дитя, вони далі глумляться над почуттями віруючих чинять хулу на Духа Святого і перехрещують, перевінчують бо в них така команда з центру. Та ще й оббріхують, що це канонічно. 

По канонах священнослужителем може стати той, кому сповнилось 30 років - багато в нас тут канонічних?.... ще багато є що сказати, але це очевидно зайве. Вчили святі Отці православної Церкви: говори тоді, коли маєш щось краще за мовчання...

Простіть це так, миттєві емоції, які зазвичай намагаюсь тримати при собі, аби не усугубляти релігійної ситуації. 

Інтерв'ю раджу переглянути і симпатикам і опонентам....»


 

Коментарі
05 Лютого 2018, 01:55
Недавно деякі волинські електронні ЗМІ розповсюдили “емоції” речника УПЦ КП Костянтина Марченка, опубліковані на його сторінці у ФБ. Шкода, що офіційні особи дозволяють собі публікувати не факти, а плітки та емоції, тому насмілюся прокоментувати дану публікацію. Хотілось би почути цитату чи побачити відео як “руські поводирі” в згаданих селах “вперто ратують за руський мір”. <br/>Щодо присяги бойовиків у храмі УПЦ в Луганську , то хочу порекомендувати шановному архімандриту перевестися в Луганську єпархію УПЦ КП (там , до речі пустує їхній собор, який ніхто не захоплює), щоб на собі відчути, що таке служити в зоні конфлікту і тоді давати оцінки клірикам УПЦ. <br/>Дуже дратують намісника Жидичинського монастиря “московські байки”, тому він вирішив доповнити їх своїми власними. Те, що Київський патріархат являється невизнаною (неканонічною) організацією знають у всьому Православному світі, але чомусь це подається як “байка” Оскільки не визнається церква, то і звершені нею священнодійства теж є незаконими. І не треба нагадувати про невизнання Руської та інших Церков, оскільки в їхньому випадку не визнавалося їхнє рішення про автокефалію, але визнавалися самі Церкви, які ці рішення приймали, тому ніхто і ніколи не ставив під сумнів дісність звершених ними таїнств.<br/>Сумнозвісна запоріжська історія про невідспівування, як на мене, не зовсім тягне на сенсацію, оскільки священик УПЦ всього лиш поступився можливістю звершити чин похорону дитини священику з КП, в якому вона була хрещена. В інтернеті можна знайти декілька випадків, коли священики УГКЦ відмовлялись відспівувати своїх прихожан за “борги” перед церквою і ніхто з цього сенсацій не робив і до храмів нічого не носив.<br/>Так, дісно є канонічна норма, яка рекомендує висвячувати в священий сан після 30-ти років, але історія Церкви вказує на те, що в непрості для неї часи гонінь і розколів при необхідності рукополагали і раніше.<br/>А зараз трохи математики. <br/>В інтерв'ю, рекомендованому для прочитання симпатикам і опонентам наводиться популярна і водночас, м'яко кажучи, не зовсім точна статистика про те, що в КП вдвічі більше прихильників, ніж в “МП”. Пропоную порахувати за допомогою фактів і цифр.<br/>Згідно статистичних даних на 1 січня 2017 року в УПЦ 12079 діючих храмів, УПЦ КП — 4790. Давайте округлимо ці цифри до 12 і 5 тисяч відповідно, щоб полегшити обрахунок. Якщо умовно в кожному храмі “МП” у неділю молиться 100 людей то 12000*100=1200000 прихожан.<br/>Далі ми підіграємо КП (це сьогодні модно) і уявімо, що 5000 їхніх храмів відвідують щонеділі по 200 людей. 5000*200=1000000 проти 1200000 у нас. Звідки ж така статистика, наведена в інтерв'ю, не розумію. Якщо навіть додати один мільйон тих, хто проходить повз храми КП ідучи на ринок чи магазин, всеодно їх більше не в двічі. Можна дописати ще й тих прихильників , що палять храми УПЦ, в масках б'ють стареньких жіночок при захопленнях, зривають хрести, танцюють під час молебнів - можливо тоді й нашкрябаємо “потрібну і замовну статистику”. <br/>Тому хто з нас розповсюджує байки можна посперечатися. Своєю брехнею ви не переможете російську брехню , ви її примножуєте. Давайте говорити правду, керуватися фактами, а не емоціями, поважаймо один одного, посміхнімось . І, можливо, колись, ми будемо в одній Церкві.<br/>P.S Це мої власні думки і позицією УПЦ і Волинської єпархії не являються.
Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024