В Олицькій громаді запрацював центр надання адміністративних послуг
В селищі Олика відкрили центр надання адміністративних послуг. Нині у переліку установи вже майже 200 пунктів із державними послугами, які можуть надавати громадянам.
Відкриття Центру відбулося 15 лютого. Про це інформує Район.Ківерці
У приміщенні Центру обладнані робочі місця та кімната для персоналу, є дитячий куточок, зона для очікування, місце для самообслуговування та локація де можна оцінити якість роботи. Забезпечили тут й безбар'єрний доступ.
«Нам надали грант. Й держава мала надати кошти на реконструкцію будівлі, на техніку, тобто держава мала нас всім забезпечити й мали відкрити Центр надання послуг та розпочалася війна. Тому це все ми робили своїми силами: за кошти громади також обласна Рада виділила 1 мільйон», – коментує Олександра Момот – керівниця відділу «Центр надання адміністративних послуг Олицької міської ради».
У громаді потурбувалися й про потреби жителів, які працюють по за її межами. Тож у робочому графіку передбачили один подовжений день, аби люди змогли отримати необхідні послуги після роботи.
«Цей тиждень ми працювали в тестовому режимі. З понеділка вже плануємо повноцінно працювати та приймати громадян. Графік роботи з 9:00 до 16:15. Щовівторка ми працюємо з 9:00 до 20:00 вечора. У нашій громаді багато людей їздить на роботу в Луцьк або ж в інші міста й не можуть приїхати раніше, аби отримати послуги. Тому один день ми працюємо до 20:00, щоб такі громадяни могли прийти у вільний час», – розповідає Олександра Момот.
«Послуг у нас близько двох сотень: реєстрація місця проживання, всі субсидії та пільги. Є послуги місцевого значення. Наприклад у нас є комунальне господарство – вони надають послуги із вивезення сміття та людина може до них звернутися, якщо потребує фізичної допомоги й отримати її за певні кошти. У планах організувати послугу реєстрації шлюбу. Зробити гарну фотозону і розписувати. Проводимо реєстрацію народження, всі послуги нашого виконавчого комітету, земельні питання. Загалом, ми хочемо перейняти всі послуги. А ще плануємо організувати у громадах віддалене робоче місце. Зараз такі функції виконують старости, поки ми не робили їх адміністраторами. Але в планах, у кожному старостинському окрузі посадити адміністратора, щоб він надавав такі ж послуги. Їх призначатимемо звідси із центрального офісу», – розказує керівниця.